מתנות לעובדים ליום העצמאות – המדריך המעודכן (2024)

מתנות לעובדים ליום העצמאות

בדומה לפסח או ראש השנה, גם יום העצמאות בישראל מאופיין כחג של מתנות. טקס הענקת השי סביב מועד זה מסמל לא מעט שמחה וגאווה לאומית, וזו הזדמנות נהדרת להכניס התרגשות גם לסביבה המקצועית במקום העבודה. ואחת הדרכים הטובות ביותר לפנק את העובדים ביום העצמאות תהיה עם הפריטים המעולים של אקו ישראל שיתפקדו כמתנה נהדרת.

מבחר המוצרים שהקטלוג שלנו מציע יבטיחו שהחגיגות השנה במשרד יהיו בלתי נשכחות. ואם מעניין אתכם לגלות עוד על הזווית שלנו לתחום, עם טיפים יעילים ותשובות לשאלות נפוצות שיעשו אצלכם קצת סדר, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למדריך המלא של אקו ישראל למתנות לעובדים ליום העצמאות. ובקיצור – זה הרגע שלכם לשדרג משמעותית את שמחת החג במקום העבודה, עם המוצרים המעולים שלנו שזמינים לרכישה בקטלוג!

אז איך בוחרים מתנות לעובדים ליום העצמאות?

טיפ מספר 1: הקפידו על התאמה אישית

כשאתם ניגשים לבחור מתנות לעובדים שלכם, מומלץ מאוד להוסיף מגע אישי כדי לגרום לכל מתנה להפוך ליותר מיוחדת. אצלנו באקו ישראל ניתן להכניס את המגע המיוחד כמעט לרוב המוצרים, עם חריטת הקדשה, חתימה, ציור, לוגו, ציטוט או בעצם כל דבר שרק תרצו. קרש חיתוך עם שם העובד או סכין מיוחדת עם הקדשה יהיו למתנות מרגשות במיוחד.

טיפ מספר 2: שלבו בין פרקטיות לסטייל

יש לא מעט מתנות שבמבט ראשון נראות כמו הדבר המרשים ביותר, אבל אחרי כמה רגעים מתברר שמדובר על פריט מיותר למדי. לכן, ההמלצה שלנו היא לא להעניק דווקא את המרשים ביותר, אלא את הפרקטי. אין זה אומר שאתם צריכים להתפשר על פריטים עם נראות ירודה, והמשימה האמיתית בהקשר זה תהיה לאתר את המוצר שהוא גם יעיל וגם יפהפה. קולקציית כלי המטבח של אקו ישראל, שמבוססת על מגוון רחב של בוצ'ר בלוקס, סכינים, קרשי חיתוך וכלי הגשה, מציגה לראווה את השילוב המצנח שבין פונקציונליות לנראות מיוחדת.

טיפ מספר 3: פנקו עם האופציה הירוקה

אל תתרגשו, אנחנו לא מדברים על מה שאתם חושבים. המתנה הירוקה היא פריט ידידותי לסביבה, כזה שהופק בצורה שלא פוגעת בכדור הארץ, בדיוק כמו המוצרים היעילים של אקו ישראל. פריטי העץ שלנו מיוצרים בצורה סביבתית וירוקה למדי, עם שימוש בעצים שגדלים באופן מבוקר ואחראי. העץ הוא חומר טבעי, שהרבה יותר בריא לנו ולכדור הארץ, כך שתמיד עלינו להעדיף פריטים שהופקו ממנו, גם בזמן בחירת מתנות לעובדים ליום העצמאות.

שאלות נפוצות ותשובות

  1. מה המוצרים שאקו ישראל מציעה כמתנות ליום העצמאות לעובדים?

כל הפריטים בקטלוג שלנו יהיו למתנה נהדרת! החל מהבוצ'ר בלוקס האיכותיים, דרך הסכינים החדות ועד לקרשי החיתוך וכלי ההגשה מעץ, מדובר על אפשרויות נהדרות שיפתיעו את העובדים שלכם ביום העצמאות.

  1. האם ניתן להתאים אישית את המתנות עם הלוגו של החברה או שמות העובדים?

כן, אקו ישראל מספקת אפשרויות התאמה אישית מגוונות לרוב הפריטים שנמצאים בקטלוג. ניתן להוסיף את לוגו החברה, שם העובד או כל טקסט/ציור שרק תרצו, מה שיהפוך את המתנה לעוד יותר מיוחדת.

  1. איך מזמינים את המוצרים שלכם?

בקלות, פשוט נכנסים לקטלוג המוצרים ובוחרים את הפריט המועדף עליכם. בנוסף, גם את התוספת האישית עם חריטת ההקדשה, האיור או השם עושים ישירות באתר, בצורה יעילה, נוחה ומהירה.

  1. יש לכם ניסיון בשיווק מתנות למקומות עבודה?

בוודאי, אנחנו עובדים עם מגוון רחב של חברות, ארגונים ועסקים שרוכשים מאתנו באופן מרוכז מתנות לעובדים לחגים, לרבות ליום העצמאות.

שתפו אותנו...

הפופולריים ביותר

קבלו עדכונים שוטפים

הרשמו לניוזלטר

ללא ספאם, הודעות על מוצרים חדשים ועדכונים בלבד.

Be the first to know about new arrivals and promotions

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

פתח צ'אט
1
שלום, איך אפשר לעזור?