הרבה יותר משנדמה לכם: החשיבות העצומה של מתנות לחג לעובדים

מארז מהודר

כל מנהל או מנהלת מתחום משאבי האנוש יציינו בפה מלא שהכרה בעבודה הקשה ובמסירותם של העובדים שלנו היא עניין קריטי שיכול לסייע לטפח אווירה חיובית. כשאנחנו מעניקים להם בחזרה מוצר סמלי או כל פריט אחר שמתפקד כמתנה במבט ראשון, בהמשך מתגלה הערך העצום של מחווה זו שמשמשת כאות הכרה עבורם. כך ניתן לחזק את הקשר ואת החוויה המשותפת בהקשרי קריירה, מה שיתבטא בסופו של יום גם בצמיחה עסקית.

מדי שנה בסמוך לעונת החגים, בעיקר סביב חודש תשרי, חנוכה ופסח, ניתנת לכם המעסיקים הזדמנות מיוחדת להפיץ שמחה במקום העבודה עם מתנות לחג לעובדים. ובשביל לעשות סדר באחד התחומים היותר חשובים מבחינתנו, חברנו עבורכם את המאמר הבא, שבו נתעמק במהות מחווה זו. אז קדימה, בואו נצא לדרך!

לטפח הערכה ולבנות אמון – הערך של מתנות לעובדים

אם הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשאומרים "מתנות לחג לעובדים" הוא סלסלת שי עם בקבוק יין ונייר צלופן – כדאי שתחשבו מסלול מחדש. וזה לא שיש לנו בעיה עם יין או כל שי אחר שתעניקו, אך עליכם להתייחס למתנות הללו כהרבה יותר ממוצר פיזי. הן מסמלות הערכה, הכרה ואת הכבוד שלכם כלפי העובדים המסורים שהולכים אתכם יד ביד כבר תקופה.
יתרה מזאת – מתנות אלה ממלאות תפקיד משמעותי בכל הנוגע לחיזוק המורל, טיפוח הנאמנות וביסוס תחושת השייכות בתוך הצוות. זכרו שעם הכרה בעבודה הקשה ובמסירותם של העובדים עם שי מיוחד, אתם מראים את מחויבותכם לטיפוח סביבת עבודה חיובית, מה שישפר את הפרודוקטיביות והרווחים הפיננסיים.

רוצים להפתיע את העובדים עם מתנות מיוחדות? קבלו כמה רעיונות מקוריים

· רגע של בריאות ושקט

אם יש לכם עובדים שנותנים 100 אחוז מעצמם, אנחנו ממליצים בחום לתת להם במתנה רגע של שקט. ניתן להעניק שוברים למגוון אתרי ספא מגוונים שיסייעו להם להיטען מחדש בכוחות מחודשים. רוצים להפתיע ובגדול? הזמינו להם כרטיסים לחופשה במלון שמציע שירותי ספא, מה שיהיה למתנה חוויתית ובלתי נשכחת.

· הכנסת טאץ' אישי לאזור העבודה

עוד דרך נהדרת לפנק את העובדים בחג תהיה עם הענקת ערכת אביזרי שולחן וציוד משרדי בהתאמה אישית. החל מעטים יוקרתיים, דרך כוסות קפה עם תמונות מיוחדות ועד למפיצי ריח נעימים עם הניחוחות האהובים על העובדים שלכם – יש המון דרכים להפוך את המשרד להרבה יותר ביתי עבורם. כך תוכלו ליצור סביבה נעימה בצורה פשוטה במיוחד, מה שישפר את יעילות העבודה בין היתר.

· מבחר ממוצרי אקו ישראל בהתאמה אישית

החגים היהודיים ומועדי ישראל כמעט תמיד נחגגים עם ארוחה גדולה ומפנקת, מה שמוביל לאינספור "שיחות ברזייה" במקום העבודה על מתכונים והמלצות קולינריות בהתאם לחג. ובמיוחד עבור אלה שאוהבים לבשל ולארח, סט מוצרים של אקו ישראל בהתאמה אישית יהיה למתנה יוצאת דופן.
ובין אם מדובר על בוצ'ר בלוק מפנק או שאולי על סט סכינים חדות, אצלנו תוכלו למצוא שפע מדהים של פריטים איכותיים לעובדים שלכם. בנוסף, את כל המוצרים שלנו ניתן להתאים אישית, עם הוספת חריטה מיוחדת כמו שם העובד, ציטוט מיוחד, איור וכל מה שרק תרצו.

· שדרוג המשרד הביתי

הקורונה לימדה אותנו שהבית יכול להפוך בקלות למקום העבודה שלנו, גם עבור שכירים. עובדים רבים הפכו את חדר השינה או הסלון למשרדם החדש, ולמה שלא תסייעו להם לשדרג אותו? רכשו עבורם כסאות ארגונומיים איכותיים, אוזניות מבודדות רעשים או שולחנות מתכווננים שיאפשרו להם לעבוד טוב יותר. מדובר כאן על סיטואציית "WIN WIN" קלאסית – העובד נהנה מריהוט איכותי שמגיע אליו עד הבית, ואתם יודעים שהוא מחזיק בכלים הטובים ביותר שמסייעים לו לעבוד כמו שצריך.

הראו אהבה לעובדים שלכם – והיא תחזור אליכם בגדול!

לוח השנה מזמן לנו אינספור חגים ומועדים שמאפשרים לנו לפנק את העובדים בצורה הטובה ביותר. כך ניתן לטפח תרבות ארגונית חיובית עם הערכה והבעת אהבה לצוות שלכם. ובין אם מדובר על הפריטים של אקו ישראל או שאולי על שדרוג המשרד הביתי, אנחנו בטוחים שאם תפנקו את העובדים עם מתנה לחג ההשקעה תחזור אליכם ובגדול. ושיהיה חג שמח!

שתפו אותנו...

הפופולריים ביותר

קבלו עדכונים שוטפים

הרשמו לניוזלטר

ללא ספאם, הודעות על מוצרים חדשים ועדכונים בלבד.

Be the first to know about new arrivals and promotions

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

פתח צ'אט
1
שלום, איך אפשר לעזור?